Mitä novelleja kuuluu Antti Hyryn novellikokoelmaan Maantieltä hän lähti?

Kysytty

Mitä novelleja kuuluu Antti Hyryn novellikokoelmaan Maantieltä hän lähti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Antti Hyryn novellikokoelmaan ’Maantieltä hän lähti’ kuuluvat seuraavat novellit:

I. Lasit helisevät, Esineet, Syksy, Pato, Kivi auringon paisteessa
II. Joka päivä koko kesän, Hillassa, Odotus, Maantieltä hän lähti, Ennen kuolemaa
III. Molekyylit, Sianpurema