Mitä minun pitää tehdä jos olen unohtanut jonkun elokuvan levyn kotiin ennen kuin palautan sen?

Kysytty

Mitä minun pitää tehdä jos olen unohtanut jonkun elokuvan levyn kotiin ennen kuin palautan sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos elokuvasta ei ole varauksia, kannattaa se uusia, uusimiseen riittää kirjastokortti ja sehän onnistuu myös www.helmet.fi palvelussa jos sinulla on kirjastokortillasi pin-koodi.

Jos varauksia on, ei auta muu kuin hakea levy kotoa ja palauttaa kotelo levyineen mahdollisimman pian mihin tahansa pääkaupunkiseudun kirjastoon.