Mitä kirjoja on olemassa sisäoppilaitoksista. Kaikki kirjat käyvät.

Kysytty

Mitä kirjoja on olemassa sisäoppilaitoksista. Kaikki kirjat käyvät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin seuraavissa kirjoissa käsitellään sisäoppilaitosta:

- Eugenio Giovenardi: Kielletty mies, 2001
- Benjamin Lebert: Kreisi, 2000
- Moses Isegawa: Abessinialaiset kronikat, 1999
- Rebecca Wells: Jumalaiset jajasiskot, 1999
- Jean Rouaud: Maailma, likimain, 1998
- Louis-Ferdinand Cèline: Kuolema luotolla, 1998

Lisää sisäoppilaitosaiheisia kirjoja voit etsiä Jämsänkosken kaupunginkirjaston aineistotietokannasta (http://intro.jamsa.fi/Scripts/Intro2.dll?formid=form2 ) asiasanalla "sisäoppilaitokset".

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tylypahka?