Mitä kirjoja kuuluu Marcel Gobineaun Stefanie sarjaan, ja missä järjestyksessä sekä minä vuosina ne ovat ilmestyneet? Onko kirjailijalla muuta tuotantoa?

Kysytty

Mitä kirjoja kuuluu Marcel Gobineaun Stefanie sarjaan, ja missä järjestyksessä sekä minä vuosina ne ovat ilmestyneet?
Onko kirjailijalla muuta tuotantoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Gobineaulta on suomennettu kolme Stefanie-sarjan kirjaa:
Stefanie taistelee rakkaudestaan 1970, Stefanie ja miehet 1971 sekä Stefanie rakkauden myrskyissä 1974.