Mitä aineistoa löytyy sales promotion:ista eli myynnin editämisestä - kirjoja tai viitetietokantoja?

Kysytty

Mitä aineistoa löytyy sales promotion:ista eli myynnin editämisestä - kirjoja tai viitetietokantoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiasanalla myynninedistäminen löytyy Porin kaupunginkirjastosta 69 teosta. Tässä uusimmasta päästä muutamia: Godin, Seth: Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita (2008), Laine, Petteri: Myynnin anatomia : anna asiakkaan ostaa (2008), Vuorio, Pauli: Myyntitaidon käsikirja : puhetaito ja tahtotila myyntityössä (2008), Bergström, Seija: Markkinoinnin maailma (2007) ja Hollanti, Jarmo: Visio : markkinoinnin soveltaminen liiketoiminnassa (2007). Kirjojen saatavuuden voi tarkistaa ja etsiä lisää kirjallisuutta aineistotietokannastamme osoitteesta: http://weborigo.pori.fi/
Kirjallisuusviitteitä löytyy myös esimerkiksi Fennica-tietokannasta, joka on vapaasti käytettävissä internetissä osoitteessa: https://fennica.linneanet.fi/.
Yliopistokirjastojen yhteisluettelo Linda on käytettävissä kirjaston tietokoneilta. Lehtiartikkelien tietokannat Aleksi, Arto, Media-arkisto ja Talentum-lehtiarkisto (sisältää kotimaisten talouden ja tekniikan alan lehtien kokotekstiartikkeleita) ovat myös käytettävissä kirjaston koneilla.