Mistähän voisin löytää nuotit tällaiseen kappaleeseen: pikisilmätyttö (Yrjö Saarnio)

Kysytty

Mistähän voisin löytää nuotit tällaiseen kappaleeseen:
pikisilmätyttö (Yrjö Saarnio)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pikisilmätyttö-nuotti löytyy nuottijulkaisusta Dallapé-orkesteri (esitt.): Tanssiuutuuksia. Helsinki : Dallapé, 1946. Se on Suomen Jazz & Pop Arkiston kokoelmissa. Kaukolainamahdollisuudesta voit kysyä omasta kirjastostasi. Jos lainaaminen ei ole mahdollista, ehkäpä nuotin kopion lähettäminen on. Tässä lisäksi arkiston yhteystiedot: http://www.jazzpoparkisto.net/ .