Mistähän löytäisin kirjan: Standing, C.2000: Internet Commerce Development, mieluiten suomenkielinen käännös, jos löytyy!

Kysytty

Mistähän löytäisin kirjan:
Standing, C.2000: Internet Commerce Development, mieluiten suomenkielinen käännös, jos löytyy!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi kirjaa ei suomenkielisenä löytynyt yliopistokirjastojen eikä yleisten kirjastojen tietokannoista. Englanninkielinen teos on Jyväskylän yliopiston kirjastossa. Voit tehdä siitä kaukolainapyynnön lähimmässä kirjastossa.