Mistähän löytäisin "In the Mood" -nimisen kappaleen suomenkieliset sanat? Jukka Kuoppamäki on ilmeisesti suomentanut kappaleen nimellä "Fillikseen". Kiitos…

Kysytty

Hei! Mistähän löytäisin "In the Mood" -nimisen kappaleen suomenkieliset sanat? Jukka Kuoppamäki on ilmeisesti suomentanut kappaleen nimellä "Fillikseen". Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu

Jukka Kuoppamäen suomennosta Fiilikseen Joseph C. Garlandin sävellyksestä In the mood ei ole julkaistu nuottina, joten ainoa mahdollisuus saada sen sanat talteen on kuunnella kappale levyltä. Ainoa tunnettu levytys on yhtyeen Mirumaru samannimisellä albumilla vuodelta 1977 (Scandia SLP640). Sitä ei valitettavasti näytä olevan yleisten kirjastojen kokoelmissa, joten ainoa mahdollisuus kuunnella sitä on varata aika joko Kansalliskirjaston musiikkikirjastosta (+358 (0)2941 21611, kk-musiikki@helsinki.fi) tai Musiikkiarkistosta, joiden kokoelmissa levy on.

Heikki Poroila