Mistä vois hannkia Laura Soinnen kirjan Satuja?

Kysytty

Mistä vois hannkia Laura Soinnen kirjan Satuja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Antikvariaateista sitä täytyy etsiä. Juuri nyt kun vastaan, esimerkiksi Antikvariaatti Maleka Turussa myy sitä 10 eurolla (http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1612177). Tilanne vaihtelee koko ajan, mutta tämän www.antikvaari.fi kautta tällaisia loppuunmyytyjä kirjoja kannattaa etsiä. Myös Huuto.net -tyyppisissä paikoissa tätä kirjaa on ollut tarjolla.

Heikki Poroila

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ostaessa kannattaa tarkastaa painos. Uudemmissa painoksissa satuja on siistitty eivätkä ne ole yhtä pelottavia.