Otsikko
Mistä saisin cd.levyn jossa on Georg Malmstenin esittämänä laulu Stadin kundi?

Kysytty

Mistä saisin cd.levyn jossa on Georg Malmstenin esittämänä laulu Stadin kundi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Stadin kundi" löytyy Malmsténin itsensä laulamana esimerkiksi seuraavilta CD-levyiltä:
* 20 suosikkia : Heili Karjalasta (Warner 1999)
* Georg Malmstén (Finnlevy 1988)
* Kolmen Sepän rumba ja 22 muuta laulua Helsingistä (Fazer 1997)
* Stadin kundi : 100-v. juhlakokoelma (Warner 2002)
* Suomi hits Vuosikerta 1953 (Warner 2014)

Ja näitä levyjä löytyy ainakin hyvinvarustetuista kirjastoista, kuten HelMetistä! Kaupasta löytyy ehkä vain tuo uusin julkaisu vuodelta 2014.

Heikki Poroila