Mistä saan tietoa jonkun tietyntyyppisestä kirjailijasta? Kuten esim. Enni Mustonen, eli joka kirjoittaa suomalaisia tarinoita. Siis muita samanlaisia…

Kysytty

Hei!
Mistä saan tietoa jonkun tietyntyyppisestä kirjailijasta? Kuten esim. Enni Mustonen, eli joka kirjoittaa suomalaisia tarinoita. Siis muita samanlaisia kirjailijoita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelisin käyttämään apuvälineenä kirjaa:

KOTIMAISIA NAISVIIHTEEN TAITAJIA : 100 vuotta rakkautta
toimittaneet Ritva Aarnio ja Ismo Loivamaa
BTJ Kirjastopalvelu 1999

Tämä kirja löytyy varmaan kaikista kirjastoista.
Kemin kirjastossakin kirjaa on lainattavana ja käsikirjastossa.
LIsäksi voit kääntyä virkailijoidemme puoleen, jotta saat tiedon uusimmista vastaavista kirjoista.