Otsikko
Mistä saan helpoimmin Keski-Uusimaan artikkeleita vankilan tulosta Jokelaan? Voiko rajata esim. pelkkiin mielipidekirjoituksiin aiheesta?

Kysytty

Mistä saan helpoimmin Keski-Uusimaan artikkeleita vankilan tulosta Jokelaan? Voiko rajata esim. pelkkiin mielipidekirjoituksiin aiheesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Keski-Uusimaa -lehden toimitukseen, siellä on erinomainen arkisto, p. 09-273000, toimitus@keskiuusimaa.fi.
Myös Jokelan kirjastossa on kotiseutukokoelmassa lehtileikkeitä, joista tietää Marjaliisa Puupponen p. 09-87184041, marjaliisa.puupponen@tuusula.fi.

Terveisin Mirja Lepistö