Otsikko
Mistä Matin ja Tepon laulusta ovat sanat , kun luopua saa on tunnelma kuin mies kulkisi viimeistä matkaa

Kysytty

Mistä Matin ja Tepon laulusta ovat sanat , kun luopua saa on tunnelma kuin mies kulkisi viimeistä matkaa

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kyseiset sanat ovat Matin ja Tepon kappaleesta Lopputili. Ensimmäisen kerran kappale on julkaistu Matin ja Tepon vuoden 1982 albumilla Pidä itsestäsi huolta. Kappale esiintyy myös ainakin Matin ja Tepon kokoelmalevyillä 20 suosikkia : Kaiken takana on nainen sekä Parhaat 2.

Kappaleen on säveltänyt Matti Puurtinen, sanoittanut Veli-Pekka Lehto ja sovittanut Antti Hyvärinen. Kappaleen on levyttänyt myös Jukka Raitanen.

Kappaleen tekijätiedot äänitetietokannassa (Fono.fi): http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?ID=ce405c7c-a2e6-4359-98da-e0b7…