Mistä löytyy intiaanipäällikkö Seattlen puhe valkoiselle miehelle kokonaisuudessaan, puhe pidettu washingtonissa vuonna 1854

Kysytty

Mistä löytyy intiaanipäällikkö Seattlen puhe valkoiselle
miehelle kokonaisuudessaan, puhe pidettu washingtonissa vuonna 1854

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puhe on kirjassa Hiltunen, Juha: Päällikkö Seattle, hänen aikansa ja puheensa (1992) sekä YK-tiedotteessa 2/1991. Hiltusen kirjan saatavuuden voi tarkistaa Web-Origosta http://weborigo.pori.fi.

6 ääntä

Kommentit