Otsikko
Mistä löytyisi nuotti sellaiseen lauluun kuin Tyttärelleni (en ole varma, onko oikea nimi)? Tämän laulun laulaa kai Helka Hyvönen tai Hyttinen (sukunimestä en…

Kysytty

Mistä löytyisi nuotti sellaiseen lauluun kuin Tyttärelleni (en ole varma, onko oikea nimi)? Tämän laulun laulaa kai Helka Hyvönen tai Hyttinen (sukunimestä en ole ihan varma)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Toivo Orasmaan säveltämä ja Helka Hynnisen sanoittama Tyttären valssi, joka löytyy mm. seuraavista nuottijulkaisuista:

KULTAA ja hopeaa : 21 kauneinta häävalssia.
KOTIMAISTA vanhaan malliin 8.