Mistä löytyisi nuotti ja sanat kappaleeseen Oi jos nukkua saisin kerran.

Kysytty

Mistä löytyisi nuotti ja sanat kappaleeseen Oi jos nukkua saisin kerran.

Vastaus

Vastattu

Näyttää valitettavasti siltä, että tätä Tapio Rautavaaran levyttämää perinnesävelmää Oi jos nukkua saisin kerran Hilja Haahden sanoihin ei ole koskaan julkaistu nuottina. Sanat saa tietysti levyä kuuntelemalla, mutta nuottia ei näyttäisi olevan. Sama melodia on voitu julkaista jollain toisella nimellä, mutta sen selvittäminen vaatisi valtavan työn.

Heikki Poroila

0 ääntä

Kommentit