Mistä löydän yrityksiä mitkä on perustanut 20 viiva 40 vuotta oleva henkilö olen yrittänyt etsiä kauan mutta en ole löytänyt

Kysytty

Mistä löydän yrityksiä mitkä on perustanut 20 viiva 40 vuotta oleva henkilö olen yrittänyt etsiä kauan mutta en ole löytänyt

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Patentti- ja rekisterihallituksen kirjastosta kerrottiin, että yrityksen perustajn iän mukaan ei kerätä tietoja, joten tällaisia yrityksiä ei ole mahdollista listata. Yrityksiä ei myöskään tilastoida perustajan iän mukaan.

Virre-palvelun kuulutushaun kautta voi hakea maksutta esim. eilen rekisteröidyt uudet yritykset (valitsemalla rekisteröintilajiksi perustaminen ja antamalla aikaväli–kenttiin päivämäärätiedot). Tämä tieto ei tietysti vielä kerro mitään yrityksen perustajan iästä. Alla linkki palveluun:

https://www.prh.fi/fi/saatiorekisteri/palvelut/virre.html