Mistä löydän tietoa yhteiskunnallisesta kirjallisuudentutkimuksesta, mieluiten internetistä?

Kysytty

Mistä löydän tietoa yhteiskunnallisesta kirjallisuudentutkimuksesta, mieluiten internetistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiasanaksi on syytä valita kirjallisuussosiologia. Esim. Google-haku johtaa Tampereen yliopiston sivuille (www.uta.fi) ja Jyväskylän yo:n sivuille (www.cc.jyu.fi). Kattavasti saat lähteitä alan kirjallisuudentutkimuksesta esim. mainitulla hakusanalla Linnea-tietokannoista http://www.lib.helsinki.fi/kirjastoala/linnea/tietokannat.htm. Valitse näistä tietokannat Linda ja Arto. Kirjastoilla on käyttöoikeudet asianomaisiin tietokantoihin. Apua hakuun saat tarvittaessa lähimmästä kirjastosta.