Mistä kirjastosta löytyis Lucy Maud Montgomeryn päiväkirjoja?

Kysytty

Mistä kirjastosta löytyis Lucy Maud Montgomeryn päiväkirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

L. M. Montgomeryn päiväkirjat The selected journals of L. M. Montgomery 1, 2, ja 3 kuuluvat Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmiin ( http://www.helmet.fi/ ). Tämän lisäksi päiväkirjat löytyvät Helsingin yliopiston kirjastosta, kaksi ensimmäistä osaa myös Joensuun ja Tampereen yliopiston kirjastoista.

Voit tilata kirjat kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.