Mistä kirjastoista voin lainata, kun olen vantaalainen enkä enää opiskelija? Pääkaupunkiseudun kirjastoihin minulla on kortti samoin eduskunnan kirjastoon…

Kysytty

Mistä kirjastoista voin lainata, kun olen vantaalainen enkä enää opiskelija? Pääkaupunkiseudun kirjastoihin minulla on kortti samoin eduskunnan kirjastoon. Millä ehdoilla voin käyttää Helsingin yliopiston ja Teknillisen korkeakoulun kirjastoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkia julkisin varoin ylläpidettyja kirjastoja tulisi voida käyttää, joko
niin että lainaa tai hyödyntää lukusalia. Kannattaa etukäteen ottaa selvää käyttöehdoista.
Pääkaupunkiseudulla on paljon kirjastoja ja paljon erikoisalaojen kirjastoja, joten olisi hyvä tietää, minkä alan aineistosta olet kiinnostunut. Kurkkaapa
internetosoitetta www.kirjastot.fi tai pyydä näyttämään sitä kirjastossa asioidessasi.

Terveisin Myyrmäen kirjasto