Mistä ihmeestä löydön nuotin Mielenrauhaa lauluun? Sävellys Kassu Halosen ja sanat Edu Kettusen.

Kysytty

Mistä ihmeestä löydön nuotin Mielenrauhaa lauluun? Sävellys Kassu Halosen ja sanat Edu Kettusen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä Kassu Halosen säveltämää laulua Mielenrauhaa ei ole julkaistu nuottina, joten ainoa keino taitaa olla yrittää saada yhteys säveltäjään itseensä ja kysyä suoraan. Yhteystietoja meillä ei ole antaa, mutta kenties Haloselle menisi viesti Vaalan Manamansalossa olevan Kassu Halosen Taidetalon kautta. 040-7096157 ja Taidetalo@hotmail.fi

Heikki Poroila