Mistä hengellisestä laulukirjasta löytyy sanat lauluun: Mun kotini taivaassa ihana on? Voisko laulun sanoja saada sähköpostiini?

Kysytty

Mistä hengellisestä laulukirjasta löytyy sanat lauluun: Mun kotini taivaassa ihana on? Voisko laulun sanoja saada sähköpostiini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauri-Kalle Kallunki on sovittanut ruotsalaisesta kansansävelmästä etsimäsi hengellisen laulun ”Mun kotini taivaassa ihana on”. Suomenkieliset sanat ovat Edla Pöyryn. Laulun sanat ja nuotit löytyvät kokoelmista "Musiikkia kaipaukseen ja toivoon" (Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistys, 2008) ja "Chorus ecclesiae, 1." (Bells Publishing, 2010).

Laulu alkaa näin: ”Mun kotini taivaassa ihana on ja sinne mun mieleni palaa.” Saat laulun sanat kokonaisuudessaan sähköpostiisi.

Lähteet:
https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI
Chorus ecclesiae, 1. (Bells Publishing, 2010)

5 ääntä

Kommentit

Tuo Edla Pöyryn laulu löytyy myös Siionin Kanteleesta, evankelisen herätysliikkeen laulukirjasta numerolla 473: "On kaupunki kultainen Jerusalem, minut sinne nyt Herrani johtaa..."