Otsikko
Missä suomalaisessa kappaleessa lauletaan matkasta torniosta liminkaan tai jossain tiellä limingan? Kappale on 2000-luvun alkupuolelta, rock/pop-kappale.

Kysytty

Missä suomalaisessa kappaleessa lauletaan matkasta torniosta liminkaan tai jossain tiellä limingan? Kappale on 2000-luvun alkupuolelta, rock/pop-kappale.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Edu Kettusen vuonna 2000 julkaistulla albumilla Jokapojan Hollywood on kappale "Taivaansininen BMW". Laulun sanoitus kertoo tarinan pikkurikollisista, jotka ryöväävät motellin kassan. Rajakaupungista, joka tässä tapauksessa tarkoittanee Torniota, paetaan nelostietä pitkin etelään. Saalis lasketaan Limingassa. Lopulta sateisella kasitiellä Närpiössä käy huonosti.

Koko sanoitus löytyy verkosta. Kappaleen voi kuunnella YouTubelta. Voisiko tämä olla etsimäsi?