Otsikko
Missä sijaitsee Seinäjoen ammattikorkeakoulun käsi ja taideteollisuusalan yksikkökirjasto? Voiko siellä lainata Seitti -kortilla? Entäs terveysalan yksikön…

Kysytty

Missä sijaitsee Seinäjoen ammattikorkeakoulun käsi ja taideteollisuusalan yksikkökirjasto? Voiko siellä lainata Seitti -kortilla? Entäs terveysalan yksikön kirjasto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seamk:n MUOTOILUN YKSIKKÖKIRJASTO sijaitsee Jurvassa.
(Seamk:n muotoilun yksikössä voi opiskella myös käsi- ja taideteollisuusalan koulutuksessa ja suorittaa toisen asteen artesaanin perustutkinto) OsoiteHirveläntie 2
66300 JURVA, E-mail muotoilu.kirjasto@seamk.fi

TERVEYSALAN YKSIKKÖKIRJASTO on Seinäjoella, Osoite: Koskenalantie 16, 60220 SEINÄJOKI, E-mail terveys.kirjasto@seamk.fi

Molemmissa kirjastoissa käytetään Seitti -korttia.
Tiedot löytyvät Seamkin sivuilta http://kirjasto.seamk.fi/?deptid=1075 .