Missä Oulun kirjastoissa voi digitoida VHS kasetteja? Entä Oulunsalo?

Kysytty

Missä Oulun kirjastoissa voi digitoida VHS kasetteja? Entä Oulunsalo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kirjaston digitointilaite on käytettävissä pääkirjaston musiikkiosastolla sekä Haukiputaan, Kaukovainion ja Ylikiimingin kirjastoissa. Digitointilaitteet kiertävät Oulun lähikirjastoja 3 kuukauden välein. Seuraavan kerran laite on Oulunsalossa huhti-kesäkuun ajan. Tältä sivulta saa lisätietoa digitoinnista: http://www.ouka.fi/oulu/kirjasto/digitointi.