Missä laulussa lauletaan "Hanna oli täydellinen, yläpuolella tavallisen"?

Kysytty

Missä laulussa lauletaan "Hanna oli täydellinen, yläpuolella tavallisen"?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tähän kysymykseen ei löytynyt vastausta siitä huolimatta, että kyselin asiaa tieto-listalla. Sitä seuraa n. 1400 kirjasto-ammattilaista eripuolilla Suomea, mutta kukaan ei tunnistanut laulua.