Missä laulussa ja kenen esittämänä lauletaan ” kolme kolmonen, siinä lukee rock’n roll”.... biisi lienee jostain 70 a89 -luvulta... Mistä löytyy siihen sanat…

Kysytty

Missä laulussa ja kenen esittämänä lauletaan ” kolme kolmonen, siinä lukee rock’n roll”.... biisi lienee jostain 70 a89 -luvulta...

Mistä löytyy siihen sanat ja mahdollinen video esityksestä?

Kiitos vastauksestanne jo etukäteen

Nimim. Tänään 33 naimisissa :D

Vastaus

Vastattu

Kappale on Alwari Tuohitorven Jytämimmi. Sanat siihen on julkaistu ainakin vuonna 1975 ilmestyneessä Toivelauluja-vihkosessa numero 101.

https://www.youtube.com/watch?v=J9aKOfQhWak