Otsikko
Missä lännenelokuvissa näkyy sähköttämistä tai sähkötysavain?

Kysytty

Missä lännenelokuvissa näkyy sähköttämistä tai sähkötysavain?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Nyt olikin vaikea kysymys. Lännenelokuvia löytyi useita, mutta ei mainintaa, onko niissä käytetty sähköttämistä.

Tällainen englanninkielinen sivusto kuitenkin löytyi. MORSE GOES TO THE MOVIES (trainweb.org) Olisiko siitä apua?

0 ääntä

Kommentit

Klassikkoelokuvassa "Hyökkäys erämaassa" on lennättimellä tärkeä osa. Elokuvan alussa lennättimestä tulee keskeltä katkeava viesti "Geroni...". Lennätinvirkailija on joutunut intiaanien uhriksi. Lisäksi kaupungin pankinjohtaja sieppaa rahat ja jättää entisen elämänsä ja hyppää postivaunuihin. Perille päästyä lennätin on saatu korjattua ja virkavalta korjaa pankinjohtajan parempaan talteen.