Otsikko
Missä kirjastossa on Suosikki-lehden vuosikertoja 1998-2010?

Kysytty

Hei! Missä kirjastossa on Suosikki-lehden vuosikertoja 1998-2010?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosikki-lehden vuosikertoja vuodesta 1983 säilytetään ainakin Pasilan kirjaston kirjavarastossa. Lehdet eivät ole lainattavissa. Voit kuitenkin pyytää niitä luettavaksi Pasilan kirjaston asiakaspalvelusta. Myös kirjavarastossa voi vierailla avoimien ovien päivinä, jotka ovat tänä syksynä keskiviikkoisin 16.8.-31.12.2023 klo 15-19.