Otsikko
Minulle tuli eilen muistutus laina-ajan päättymisestä kirjasta, jonka olen uusinut kaksi päivää sitten. Minun Helmet profiilissa palautus päivä on 4.9.2016,…

Kysytty

Hei,

Minulle tuli eilen muistutus laina-ajan päättymisestä kirjasta, jonka olen uusinut kaksi päivää sitten. Minun Helmet profiilissa palautus päivä on 4.9.2016, mutta viestissä 9.8.2016. Kumpikohan palautus päivä on oikea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Oikea palautuspäivämäärä on tuo 4.9.2016.
Helmetin sähköpostiviestien lähetyksessä on ollut lähipäivinä viivettä, josta johtuen olet saanut muistutusviestin sen jälkeen kun olet jo kirjan uusinut. Siksi viestissä on siis vanha eräpäivä.