Otsikko
Minulle on käynyt sillä tavalla että kun ostimme valkoisen Samsung smart tv siinä oli kaikki yle areena mtv3 youtube mutta se youtube lopetti toimimisen ja…

Kysytty

Minulle on käynyt sillä tavalla että kun ostimme valkoisen Samsung smart tv siinä oli kaikki yle areena mtv3 youtube mutta se youtube lopetti toimimisen ja minä siten kysyin yhdeltä kaverilta että mikä siinä on kun ei youtube Tomi hän sanoi että kotileipomo poistaa se no minä sitten eilen yritin poistaa mutta en poistanut youtube vaan poistin vahingossa mtv3 miten sen saa takaisin ja youtube toimimaan

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kiitos kysymyksestäsi.  Yksi vaihtoehto on, jos käyt kysymässä ohjetta sieltä liikkeestä, mistä olet hankkinut sen tv:n.

Voit myös katsoa ohjeita ja saada apua live-keskustelun välityksellä internetistä.

Samsungin oma tuki löytyy osoitteesta: https://www.samsung.com/fi/support/contact.

Tuolta saat varmaankin apua siihen miten Youtube toimii televisiossasi.