Otsikko
Minulla on kova ja pehmeä kantisia, kerran luettuja, suomi dekkareita ja kaunoa, esim nesbyt, scieldit, jokista,janssonia Samoin englannin kielisiä…

Kysytty

Minulla on kova ja pehmeä kantisia, kerran luettuja, suomi dekkareita ja kaunoa, esim nesbyt, scieldit, jokista,janssonia
Samoin englannin kielisiä dekkaripokkareita, kaikki uuden veroisia. Voiko kirjat lahjoittaa kirjastoon?
Itse asun Klaukkalassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahjoituksia otamme erittäin valikoiden. Pokkareita emme ota lahjoituksina vastaan mutta kovakantisista voit tarjota kirjailijan uusinta teosta.