Minulla olisi ruotsin, saksan ja englannin kielisiä kirjoja (dekkareita yms.) sekä suomenkielisiä kirjoja, haluaisitteko ottaa niitä Juvan kirjastoon?

Kysytty

Hei,
Minulla olisi ruotsin, saksan ja englannin kielisiä kirjoja (dekkareita yms.) sekä suomenkielisiä kirjoja, haluaisitteko ottaa niitä Juvan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
voit tuoda kirjastolle kirjojasi. Katsomme ne läpi, onko meille tarvetta niille ja sen jälkeen ne menevät joko kokoelmaan tai siten myyntiin meidän kauttamme a 20 snt kpl.
Vaihtoehtoisesti kirjoja voi tuoda meidän kierrätyskärryymme, johon voi tuoda kirjoja ja myös ottaa muiden asiakkaiden tuomia kirjoja ilmaiseksi.