Minulla lukee maksut osiossa, etten ole noutanut kirjaa nimeltä Anatomia ja Fysiologia, vaikka olen noutanut sen noin kaksi viikkoa sitten Kaukovainion…

Kysytty

Hei!
Minulla lukee maksut osiossa, etten ole noutanut kirjaa nimeltä Anatomia ja Fysiologia, vaikka olen noutanut sen noin kaksi viikkoa sitten Kaukovainion kirjastosta, en muista tarkalleen päivämäärää. En aio maksaa turhan takia. Nyt en pysty uusimaan varausta, koska järjestelmän mukaan, en ole lainannut koko kirjaa. Pystyykö tämän tiedon korjaamaan? Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
nyt on käynyt niin, että kirja on jäänyt lainaamatta, koska se ei tosiaan näy lainoissani, ja siitä on kirjautunut asiakastietoihisi noutamattoman varauiksen maksu 19.9. Voisitko käydä kirjan kanssa lähimmässä toimipisteessä mahdollisimman pian lainaamassa kirjan? Tällä hetkellä siitä ei ole varaustakaan. Mikäli virhe on tullut lainatessasi virkailijan toimesta, maksu poistetaan ilman muuta.