Otsikko
Minua kiinnostaa dekkaristien tekemät nuorten kirjat. Kristina Ohlssonin ja Eva Franzin nuorten kirjat ovat olleet hyiä ja riittävän jännittäviä myös…

Kysytty

Minua kiinnostaa dekkaristien tekemät nuorten kirjat. Kristina Ohlssonin ja Eva Franzin nuorten kirjat ovat olleet hyiä ja riittävän jännittäviä myös aikuiselle lukijalle. Voitteko suositella muiden dekkaristien nuorten kirjoja. Sekä uudet että vanhat kirjat kiinnostavat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia kirjavinkkejä dekkaristeilta:

Camilla Sten & Viveca Sten: Synkät vedet -sarja (Syvyyksissä, Sumussa, Loimut)

Ilkka Remes: Piraatit, Draculan ratsu, Pimeän pyöveli, Musta kobra

Ari Paulow: Aavesaaren arvoitus, Surmankarin vangit