Otsikko
Minkäniminen mahtaa olla Jack Londonin kirja, joka kertoo kullankaivajasta? Tarinassa mies löysi kultaa, pani elämän risaiseksi, mutta halusi palata…

Kysytty

Minkäniminen mahtaa olla Jack Londonin kirja, joka kertoo kullankaivajasta? Tarinassa mies löysi kultaa, pani elämän risaiseksi, mutta halusi palata yksinkertaiseen elämään. Kun hän läysi vahingossa kultaa uudelleen, hän peitti kultasuonen. Mistä romaanista on kyse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvaamasi Jack Londonin romaani on Klondyken kuningas, jonka alkuperäisteos Burning Daylight ilmestyi vuonna 1910. Kirjan saatavuuden näet pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineistohausta osoitteesta http://www.helmet.fi/ .