Minkä arvoinen on vuoden 1866 1Mk Kolikko on hyvässä kunnossa Ja sitten minkä arvoinen on vuoden 1865 2Mk Sekin on ihan hyvässä kunnossa

Kysytty

Minkä arvoinen on vuoden 1866 1Mk Kolikko on hyvässä kunnossa Ja sitten minkä arvoinen on vuoden 1865 2Mk Sekin on ihan hyvässä kunnossa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 1866 markan yleisin hinta on 1,50-40 euroa. Hinta riippuu paitsi kolikon kunnosta myös siitä, millainen sen reuna on. Erittäin hyväkuntoinen raha, jonka pistereuna on harva (88 pistettä) ja tammenlehväryhmien reunat pyöreät, arvo on 500 euroa.

Kahden markan kolikon yleisin hinta on 7 euroa. Erittäin hyväkuntoisen rahan hinta voi kuitenkin olla jopa 600 euroa.

Tiedot löytyvät kirjasta Suomen rahahinnasto 2005.

5 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Mistä saisi ostaa sellaisen hopeamarkan tai 2 :n markan rahan. Olisin valmis ostamaan..
Sähköposti: marita.erkkola@gmail.com

Kyselisin ostaa hopeista markan tai 2 markan hopearahaa v.1865 tai niiltä tienoin.