Otsikko
Milloin tulisi suomennos kirjasta A court of frost and starlight? Kirjailija on Sarah J. Maas.

Kysytty

Hei,
Milloin tulisi suomennos kirjasta A court of frost and starlight? Kirjailija on Sarah J. Maas.

Vastaus

Vastattu

Kirjan mahdollisesta julkaisusta suomeksi ei tällä hetkellä ole tietoa. Maasin kirjoja julkaisee suomeksi Gummerus. Kustantamot julkaisevat tulevat kirjansa yleensä puolivuosittain, ainakaan syksyn julkaisuohjelmasta tätä teosta ei löydy. Joulun ja kevään tulevat julkaisut kerrotaan yleensä loka-marraskuussa. Asiasta voi myös kysyä kustantamolta suoraan: https://www.gummerus.fi/fi/ota-yhteytta/