Otsikko
Milloin Mintie Das kirjailijan Storm Sisters -sarjan kolmas kirja (The Ocean of Secrets) suomennetaan (Tammi) ja onko se tulossa suomeksi laisinkaan?

Kysytty

Milloin Mintie Das kirjailijan Storm Sisters -sarjan kolmas kirja (The Ocean of Secrets) suomennetaan (Tammi) ja onko se tulossa suomeksi laisinkaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Storm Sisters -sarjan kolmas osa Ocean of secrets ilmestyi 2016. Valitettavasti suomenkielisten aikaisempien osien kustantajan, Tammen, nettisivulla ei ole tietoa milloin kolmas osa ilmestyy suomeksi.

18 ääntä

Kommentit

Olisi tosi kiva tietää koska kirja on todella hyvä