Otsikko
Milloin James Bond -elokuva Kun maailma ei riitä tulee kirjastoihin?

Kysytty

Milloin James Bond -elokuva Kun maailma ei riitä tulee kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvat ilmestyvät videoversiona n. vuoden kuluttua julkaisusta. Kirjastoihin hankittaviin elokuviin tarvitaan erikseen kirjasto-oikeudet. Kaikkia elokuvia ei ole mahdollista saada kirjastoihin tekijänoikeusmaksujen vuoksi, eikä kaikille ole edes mahdollista saada kirjasto-oikeuksia. Kirjastoissa on kyllä muita James Bond-elokuvia,joten luulen, että mahdollisesti myös uusinta elokuvaa tarjotaan pian kirjastoille.