Milloin imitaattori Heikki Hilander ja Pikku Kakkosen juontajana toiminut Olli Mononen ovat syntyneet?

Kysytty

Milloin imitaattori Heikki Hilander ja Pikku Kakkosen juontajana toiminut Olli Mononen ovat syntyneet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heikki Hilanderin syntymävuotta ei näytä olevan julkisesti saatavana, mutta sitä voinee kysyä hänen kotisivujensa yhteydessä olevien yhteystietojen kautta. Myöskään Olli Mononen (oikeasti Olavi Antero Mononen) ei näytä antaneen tarkempia henkilötietojaan julkisuuteen. Häneen voisi yrittää saada yhteyden Ylen Tampereen toimituksen kautta (TV2) postiosoitteella Pikku Kakkonen, PL 196, 33101 Tampere.

Kysy kirjastonhoitaja -palvelu ei voi välittää sellaisia henkilökohtaisia tietoja, joita ei ole julkisesti saatavana. Kirjastoilla ei ole myöskään mitään erivapauksia penkoa tällaisia tietoja esiin, vaan vastauksia etsittäessä käytetään hyväksi samoja julkisia lähteitä, joita muutkin voivat käyttää. Jos on itse tehnyt nettihakuja löytämättä etsittyä henkilötietoa, on todennäköistä, ettei myöskään kirjasto voi asiassa auttaa.

Heikki Poroila