Milloin Darren Shanin 11. osa ilmestyy suomeksi?

Kysytty

Milloin Darren Shanin 11. osa ilmestyy suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustantamosta kerrottiin, että Darren Shan kirjasarjan osien 11 ("Lord of the Shadows") ja osan 12 ( "Sons of Destiny" ) suomennosten pitäisi ilmestyä vuoden 2012 aikana.

Kirjojen tarkat ilmestymisajankohdat eivät ole vielä selvillä, mutta "Lord of the Shadows" -kirja julkaistaan todennäköisesti kevään 2012 aikana.

Darren Shan -kirjoja kustantaa Suomessa Tammi. Palautelomake löytyy täältä: http://www.tammi.fi/sivut/3.

80 ääntä

Kommentit

Oonkin odottanut innolla. Ne on hyviä kirjoja. :)

odotan innolla että 11 ja 12 osat ilmestyvät. koska ne ovat ihan sairaan hyviä kirjoja :)

parasta!

mää oon lukenu kaikki paitsi 11 ( lord of shadow ) ja sen viimesen ne on tosi hyviä kirjoja tiesittekö että larten grepsleysta on oma sarja paitsi englanniks ;)

Jes!

Mahtavaa!
Tullut luettua Crepsleyn saagan kolme kirjaa tässä ootellessa. Toivottavasti tammi kiinnostuisi kääntämään myös Crepsleyn saagan, niin hekin joiden englanninkielen lukeminen on vielä hiukan hankalaa voisivat lukea niitä. :D

Muutenkin kirjasarja on LOISTAVA vastapaino vampyyriteinirakkaussuhdedraamoille.

Mistä vois saada näiyä kirjoja kun viimeinen löytämäni myynnissä ollut kirja on kuoleman koetukset ?

Suomalaisesta kirjakaupasta saa tilattua kaikki julkaistut teokset. Eli kannattaa vaikka paikan päältä tilata kirjat, niin saa ilman toimituskuluja kirjat suomalaiseen kirjakauppaan, josta saa sitten tekstiviestin, kun kirja saapuu paikalle.

Hei! Nyt on jo 5.9.2012 ja mutta "Lord of the Shadows" -kirjaa ei oo julkaistu vieläkään vaikka sen piti "luultavasti tulla keväällä vaikka nyt on jo syyskuu.
Milloin ("Lord of the Shadows") ja osan 12 ( "Sons of Destiny" ) suomennokset tulevat?

ootan innolla et ne 11 12 osat tulevat olen oduttanut niitä melkein vuoden

Uutta tietoa. Kuten huomaamme on vuosi 2012 jo lopuillaan, eikä kysiesiä kirjoja ole vielä julkaistu. Kuitenkin nyt vihdoin on julkaistu julkaisupäivämäärät!

Osa 11, Varjojen vangit ilmestyy 21.1.2013
ja
Osa 12, Kohtalon perilliset 15.5.2013

Joten edes jotain tietoa miedän Darren-fanien arkeen :) Sitten vain innolla odottamaan!

Lähde: http://www.risingshadow.fi/library?action=coming_books&genre=hor