Millainen sää vallitsi suomessa 12.12.1961? Tapahtuiko kyseisenä päivänä täällä suomessa mitään erikoista? Mitä musiikkia radio suolsi? Pientä synttäripuhetta…

Kysytty

Millainen sää vallitsi suomessa 12.12.1961? Tapahtuiko kyseisenä päivänä täällä suomessa mitään erikoista? Mitä musiikkia radio suolsi? Pientä synttäripuhetta varten... kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

tiistaina 12.12.1961
• aurinko nousi klo 9:25 ja laski klo 14:54
• joulukuun keskilämpötila Helsingissä: -3,5 astetta, Oulussa -9,8 astetta
• Suomen Pankin 150-vuotisjuhlat, pääjohtajana toimi tuolloin Klaus Varis
• suosituinta musiikkia:
The Marvelettes Please Mr. Postman (myöhemmin Beatles teki tämän tunnetuksi
Gene Pitney Hello Mary Lou
Rolling Stones Little red rooster
Maikki Länsiön ja Esa Saarion esittämä Hottentottilaulu