Miksi notre Damen kellonsoittaja elokuvaa ei ole tullut vieläkään vaikka ollaan kaverin kanssa käyty joka päivä katsomassa ja siinä on ollut eräpäivä jo 11.10

Kysytty

Miksi notre Damen kellonsoittaja elokuvaa ei ole tullut vieläkään vaikka ollaan kaverin kanssa käyty joka päivä katsomassa ja siinä on ollut eräpäivä jo 11.10

Vastaus

Vastattu

Eräpäivä on kirjaston puolelta asetettu määräaika, jota lainaaja joko noudattaa tai sitten ei. Jos on tehty varaus, sen etenemistä voi normaalisti seurata verkkokirjaston kautta. Kun sen tilana on ODOTTAA NOUTOA tms., varauksen voi käydä hakemassa. Jos haluaa lainassa olevan saada käsiinsä ilman varausta, ei auta kuin istua koko aukioloaika silmä tarkkana palautuksen lähellä. Helpommalla varmaan pääsee, kun tekee varauksen.

Heikki Poroila