Mikkä oli ne 90-luvun tai 2000 luvun pelle laulukirjat. Niitä oli muistaakseni sininen, punainen ja keltanen?

Kysytty

Hei! Mikkä oli ne 90-luvun tai 2000 luvun pelle laulukirjat. Niitä oli muistaakseni sininen, punainen ja keltanen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Fazerin vuosina 1992. 1993 ja 1994 julkaisema kolmiosainen sarja Lasten kultainen laulukirja. Kannessa soittaa klovni harmonikkaa. Numerossa 1 on punainen kansi, numerossa 2 sininen ja numerossa 3 vihreä. Anna-Maija Usman lapsille tarkoitetun viulukoulun Iloinen viuluniekka varhaisessa painoksessa on viulua soittava klovni, osassa 1 vihreä, osassa 2 sininen ja osassa 3 keltainen kansi. Tämä on 1970-luvulta. Ehkä joku muistaa vielä jonkin muun ehdokkaan?

Heikki Poroila