Otsikko
Mikä vanha elokuva kyseessä? Kaksi poikaa ovat ystäviä, joista toinen raketeilla leikkiessään loukkaa jalkansa ja se joudutaan amputoimaan. Sairaalassa…

Kysytty

Mikä vanha elokuva kyseessä? Kaksi poikaa ovat ystäviä, joista toinen raketeilla leikkiessään loukkaa jalkansa ja se joudutaan amputoimaan. Sairaalassa maatessaan hän kertoo toiselle pojalle tuntevansa edelleen kuinka jalkapohjaa kutittaa. Myöhemmin tämä loukkaantunut poika hankkii aseen, jonka toinen poika heittää jokeen tukkien päälle. Loukkaantunut poika menee aseen perään ja hukkuu tukkien alle. Mielestäni tämä oli suomalainen elokuva, mutta en muista oliko poikien tarina pääosassa vai joku sivujuoni

Vastaus

Vastattu

Kysymyksessä muistellut juonenkäänteet viittaavat Matti Ijäksen elokuvaan Sokkotanssi (1999).

Sokkotanssi | Kansallinen audiovisuaalinen instituutti | Elonet (finna.fi)