Otsikko
Mikä tarkoitus on sähkölinjoissa olevilla oranssin värisillä palloilla. Kyseisiä palloja on mm. kehä III lähellä olevissa linjoissa

Kysytty

Mikä tarkoitus on sähkölinjoissa olevilla oranssin värisillä palloilla. Kyseisiä palloja on mm. kehä III lähellä olevissa linjoissa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pallojen tarkoitus on varoittaa lentokoneita, helikoptereita, kuuma-ilmapalloja, purjelentokoneita jne
vaarallisista johdoista. Toisaalta pallot varoittavat myös lintuja lähestyvästä vaarasta.