Otsikko
Mikä on Lapin läänin pohjoisimman pisteen leveyspiiri? Mikä on Lapin läänin eteläisimmän pisteen leveyspiiri? Mikä on Oulun läänin pohjoisimman pisteen…

Kysytty

Mikä on Lapin läänin pohjoisimman pisteen leveyspiiri?
Mikä on Lapin läänin eteläisimmän pisteen leveyspiiri?
Mikä on Oulun läänin pohjoisimman pisteen leveyspiiri?
Mikä on Oulun läänin eteläisimmän pisteen leveyspiiri?
Jos yllä olevat katsotaan neljäksi eri kysymykseksi, ja voitte vastata vain yhteen kysymykseen kerrallaan, niin toivon teidän vastaavan ensimmäiseen kysymykseen, jolloin kysyn loput kolme kysymystä erillisinä myöhemmin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maantieteelliset koordinaatit ja läänijaot ovat samanaikaisesti nähtävissä Googlen APRS-kartoissa, jotka löytyvät osoitteesta: http://aprs.he.fi/

Sivuston käyttäminen on täysin maksutonta, mutta sisälle kirjautuessa pitää antaa jokin nimi 'nickname'-kenttään.

Kartan vasemmassa laidassa olevilla '+'- ja '-'-näppäimillä voit muunnella kartan mittakaavaa.

7 ääntä

Kommentit

Mainio, nopea palvelu. Kiitos