Mikä olisi hyvin toteutettu matematiikan historiasta kertova kirja?

Kysytty

Mikä olisi hyvin toteutettu matematiikan historiasta kertova kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Carl B. Boyer: Tieteiden kuningatar (Art House, 1995) on laaja ja perusteellinen, kaksiosainen matematiikan historia. Matti Lehtisen Matematiikan lyhyt historia (Yliopistopaino, 1995)on tiivis esitys matematiikan historiasta.