Otsikko
Mikä mahtaa olla tämä teos? Tositapahtumaan perustuva, äidin näkökulmasta kerrottu tarina siitä miten vanhemmat lähtivät eräänä iltana ulos, ja kun palasivat…

Kysytty

Mikä mahtaa olla tämä teos? Tositapahtumaan perustuva, äidin näkökulmasta kerrottu tarina siitä miten vanhemmat lähtivät eräänä iltana ulos, ja kun palasivat kotiin, heidän kolme tai neljä lastaan löytyi makuuhuoneesta kuolleina. Surmatekojen takana olivat lapsien kaksi (?) hyvää ystävää (?). Kirja on mahdollisesti yhdysvaltalainen ja kirjoitettu ennen vuotta 1998. Muistelisin että kirjan kannessa oli kirjoitettuna muutama kysymys tyyliin "missä lapseni ovat nyt" tai vastaavaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on todennäköisesti Joy Swiftin tositapahtumiin perustuva muistelmateos "Näenkö vielä lapseni: tosikertomus nuoren äidin tuskasta ja toivosta". Kirjaa löytyy useasta Joensuun seudun kirjastosta mm. Joensuun pääkirjastosta.